Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

ΤΥΧΑΙΟ,Η ΕΠΕΙΤΗΔΕΣ Η ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΕ ΜΟΥ,ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13 ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΘΕΙΣ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ...........

Η προδοσία σου θαρρώ
με του Ιούδα μοιάζει
πρόδωσες όσα αγαπάς
κι είπες πως δε πειράζε

ΣΑΝ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ,,ΚΑΘΕ ΦΙΛΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ,,ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΟΥ ΘΩΜΑ,,Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

Εσύ Χριστέ μου Ανάσταση
είδες τη τρίτη μέρα
μα εμένα από Παρασκευή
γυρίζει σε δευτέρα

Εμένα πάνω στο σταυρό
κρατάς του έρωτά σου
μου δίνεις ξύδι και χολή
μα`γώ μένω κοντά σου!

Στεφάνι είναι αγκάθινο
για μένα ο έρωτά σου
και σταυρωμένος το φορώ
στα πάθη του σεβντά σου!

Σταυρό στη πλάτη κουβαλώ
βαρύ σαν το σεβντά σου
με δυσκολία προσπαθώ
να βγω το Γολγοθά σου.

 Εφυγες κι είχα ενα καημό,
ήρθες κι εδά`χω κι άλλο
γιατί `μαι σ`άλλη αγκαλιά
κι εσύ δοσμένη σ`άλλο


 Αν μ`αρνηθείς καμιά φορά
μ`ενα πιστολι μύλου
γύρνα και μη με λυπηθείς
παίξε μου ωσάν του σκύλου...

ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΚΕΙΝΗ:

Ωσάν του σκύλου παίξε μου
στον τόπο μη μ`αφήσεις
για να συρθώ να ρθω κοντά
τα μάθια να μου κλείσεις....!!!!


Ολες τσοι μέρες τσ`αγαπώ
μα οντέ θα ρθει η γιορτή σου
η σκέψη μου και η καρδιά
γιορτάζουνε μαζί σου...


 
Aφού 'ναι η σιωπή χρυσός....γιατί οι φτωχοί που ορίζουν...
τα σιωπηλά περάσματα....του πόνου..δεν πλουτίζουν....(ΛΕΟΥΝΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ)


 Οτι ποθω δεν ερχεται
Κι οτι δεν θελω κανω ......
Κι οτι αισθανομαι βαθυα
Παντοτινα το χανω .......


Το σώμα δεν εχει πια πνοή
ούτε μιλια το στόμα
ήρθενε παλι ο καιρος
να γίνει η σάρκα χώμα.....!!!!


 Ο .."ΑΝΔΡΑΣ" ΕΙΝΑΙ ..ΚΥΝΗΓΟΣ, ΜΑ.. . ΕΙΝΑΙ .. ΟΜΩΣ .."ΚΡΙΜΑ"
ΑΠΟ ΜΙΑ .."ΛΑΘΟΣ" .. ΤΟΥΦΕΚΙΑ , ΝΑ .. ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ .."ΘΥΜΑ


 εσυ που ξερεις ν΄αγαπας.....αρμηνεψε κι εμενα......
χαρα να δωσω τση καρδιας.......που ζει διστυχισμενα........


Απού`χει αντάρτικη ψυχή
και θέλει να τη δείξει
τόπους σαν την ΑΣΗ ΓΩΝΙΑ
πρέπει να πορπατήξει....


 Τίνος μπαξέ είσαι αθός
τίνος βελούδου χνούδι
και τίνος κύκνου πούπουλο
και ποιάς χαράς τραγούδι;


..Πολλές βραδυές η μοναξά
με πιάνει απ`τη χέρα
και με πηγαίνει στου καημού
τα στέκια για βεγγέρα...


Οσο κι αν είναι δυνατή
η αγάπη με στεφάνι
ενός παράνομου σεβντά
τη γλύκα δεν τη φτάνει...!!!


-Δε λένε οι φίλοι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
οι φίλοι δε χρωστούνε,
στα ''παρε και στα δώσε ντως''
τεφτέρια δε κρατούνε...!!!!!


 .Εαν κλωνοποιήσουνε
κι αλλαξουνε τη φυση
δώσε το dna σου
η ομορφιά μη σβήσει.


    Ποθαίνω και τα μάθια μου
σ`'αλλον αφιερώνω
που και νεκρός να σε θωρώ
να σ`αποκαμαρώνω...!!!




Οχι απλό ελικόπτερο
και ''ΠΟΥΜΑ'' ν`αγοράσεις
δε πρόκειται `που τη καρδιά
που σ`έχω ν`αποδράσεις


Συλλέκτη μ`έκαν`ηζωή
κι όλα τ`ανεμαζώνω
κι έβαλα εδά στη συλλογή
και το δικό σου πόνο...


 Εγώ`χω αισθήματα νεκρά
κι όνειρα πεθαμένα,
να καταστρέψεις δε μπορείς,
τίποτα από`μένα...!!


 ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΟΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ
ΠΑΝΤΑ ΚΟΠΕΛΙ ΗΤΟΝΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου